کد مطلب: 107046
رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل منصوب شد
تاریخ انتشار : 1393/07/26
نمایش : 1299
طي حکمي از سوي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قاسم همتي به عنوان رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاداسلامي شهرستان اردل منصوب گرديد.
به گزارش هفت چشمه، آئين توديع و معارفه رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل ظهر امروزدر محل  اتاق جلسات فرمانداري اردل باحضور مديرکل فرهنگ وارشاد اسلامي استان، امام جمعه، فرماندارو جمعي از کارکنان ادراه فرهنگ وارشاد اسلامي برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه  جواد کارگران  مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال وبختياري ضمن تقدير از زحمات  علي اميني رئيس پيشين اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل و معرفي قاسم همتي به عنوان رئيس جديد اين شهرستان، به بيان  مطالبي در خصوص وضعيت فرهنگي استان خصوصا در شهرستانها پرداخته و خواستار حمايت همه جانبه مسئولين شهرستان اردل از برنامه هاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين  شهرستان شد .
حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه اردل نيز در اين مراسم با تاكيد بر اينكه مسئولان دغدغه هاي فرهنگي را جدي بگيرند افزود : مسئوليت به ويژه در حکومت اسلامي امانتي خطير و حساس است که بر عهده افراد گذاشته مي شود و مسئولان بايد بسيار مراقب باشند تا عملکرد مطلوبي از خود برجاي گذارند.
در پايان محمد نوذري فرماندار  شهرستان اردل ضمن پر اهميت شمردن موضوع فرهنگ و لزوم اهميت و پرداختن به آن خواستار حضور فعال تر جوانان شهرستان در برنامه هاي فرهنگي وهنري شد
در اين مراسم از زحمات  علي اميني در مدت تصدي رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي تقدير به عمل آمد و  قاسم همتي به عنوان رئيس جديد منصوب شد.
قاسم همتي  پيش از اين در مدارس شهرستان بعنوان دبير خدمت مي کرد.
انتهاي پيام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg